The Accelerator makes your dreams come true

Join an advanced innovation program, in a creative and professional environment, where you can make an impact with technological innovation, as well as optimize and develop advanced ERP solutions.

Companies participating in the program
b24 club
חברת B24Club פיתחה פלטפורמה, הכוללת ארנק דיגיטלי, מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת להקים עצמאית מועדוני לקוחות יעילים ואפקטיביים.

התוכנה מזהה דפוסי התנהגות של הצרכנים בכל רגע נתון ומפרסמת עבורם תוכן צרכני והטבות מותאמות אישית. המערכת אינה מוגבלת בכמות האינטראקציות ומאפשרת הפצה חכמה מבוססת AI של הטבות מגוונות בחתכים לפי אוכלוסיות יעד ועוד.

tofsy logo
Tofsy משנה את כללי המשחק וממירה כל טופס ידני לטופס דיגיטלי בצורה ידידותית, חכמה העומדת בכל תקני הרגולציה.

Tofsy - פלטפורמה המאפשרת המרת כל טופס למילוי ידני לטופס דיגיטלי מותאם לנייד תוך שמירה על הפורמט המקורי של הטופס. Tofsy ממירה בקלות טפסים ארוכים ומורכבים עתירי טבלאות ושדות למילוי מותאם ונוח בנייד. לרבות טפסים רגולטוריים וטפסי FDA.
בנוסף Tofsy מבצע בדיקות ולידציה ותקינות נתונים במהלך המילוי. תהליך שמפחית באופן ניכר טעויות ושגיאות בטופס. הפלטפורמה הנוחה למילוי של Tofsy שומרת על הנראות המקורית של הטופס ומאפשרת למלא טפסים מורכבים ללא שימוש במערכות קצה ייעודיות.

Ultra Post - פלטפורמה דיגיטלית מאובטחת למשלוח וקבלת דואר רשום

הפלטפורמה שולחת מסמכים דיגיטליים מכל סוג, כגון חשבוניות, הזמנות, התראות, מסמכים רפואיים ועוד. הפלטפורמה מאפשרת קבלת אישור מסירה מידי הכוללת רמות הזדהות ופרטיות מגוונות, בצורה קלה, בטוחה וידידותית.
משלוח מסמכים בדואר רשום מהווים שירות חשוב וחיוני לספקים וגורמים משפטיים, עסקיים וממשלתיים רבים. "דיוור רשום" בהגדרתו הינו שירות בו השולח מקבל "אישור מסירה מחייב" על קבלת הדואר ע"י הנמען בעצמו. כיום מיליוני חבילות ומכתבים נשלחים בדואר רשום בדרך המסורתית, באמצעות דואר ישראל ו\או שירות שליחים. השרות יקר יחסית ומצריך זמן ומאמץ רב .

המהפכה הדיגיטלית לצד טכנולוגיה מתקדמת מאפשרת ל Ultra Post – משלוח וקבלת מסמכים, מכל סוג ישירות לטלפון הנמען, בערוץ דיגיטלי מאובטח הכולל אימות זיהוי רב שלבי לטובת אישור הנפקת אישורי מסירה. וכל זאת "בלי לזוז מהכיסא" מה לא תצטרפו?

תוכנה לאחזקה שיתופית המהווה פתרון
מהפכני לניהול אחזקת מכונות וציוד

AnyMaint מפתחת תוכנה לאחזקה שיתופית - פתרון מהפכני לניהול אחזקת מכונות וציוד. אנחנו מטפלים בכאב עצום של תעשייה עולמית – עצירות פעילות לא מתוכננות כתוצאה מתקלות שבר הגורם להפסד שנתי של 50 מיליארד דולר!
בעזרת AnyMaint עסקים בינוניים וקטנים משפרים את הרווחיות ומיישמים את השיטות המתקדמות של ניהול אחזקה בהשקעה

זניחה וללא צורך בתוספת כוח אדם. החברה סוללת עבורם את הדרך לתעשייה 4.0 ומאפשרים להנות מהיתרונות טכנולוגיים שעד עכשיו היו שמורים רק לחברות גדולות.

AnyMaint מציעה פתרון אוניברסלי שמתאים לתעשיות פארמה, מזון, תעשייה מסורתית, חברות היי-טק, בתי חולים וכל מגוון עסקים עתירי ציוד ומכונות.

סנכרון, ניהול והפשטה של מערכות ERP / CRM

כיום, הרבה מידע בתהליך העסקי לא נכנס ומעודכן במערכות התפעוליות שלשמן הן נועדו. המידע נשאר 'באוויר' במייל, שיחות, ווצאפ וכו'. אנחנו כאן כדי לפתור את זה. הטכנולוגיה של engini עוקבת ומנהלת בזמן אמת אחר כל התהלכים העסקיים המתרחשים בין משאבי הארגון, כתוצאה מכך נבנה בצורה אוטומטית Workflow ברמת המחלקה

(ייצור/ הנה”ח/ לוגיסטיקה/ מכירות וכו’) או ברמה חוצה ארגונית. המנוע שלנו מחלץ מתוך אותו Workflow משימות פשוטות המשויכות לעובד ספציפי. בעזרת API אנחנו יודעים לממשק את המשימות למייל, ווצאפ, טלגרם ,monday.com, AppMaker by engini וכו'.
לאחר ביצוע המשימות, מערכת ה-ERP מתעדכנת אוטומטית.

SMARTY הינה פלטפורמת SAAS לניהול חכם, ניטור ובקרה שעות ותפוקות של פעילות עובדי השטח

הפלטפורמה מאפשרת מעקב שוטף של פעולות ומשימות היומיום השוטפות בכל התחומים בדגש על שרשרת אספקה ותחומי התחזוקה והניקיון.
העברת המידע הארגוני לדיגיטל לעולם לא הייתה קלה יותר.

הפלטפורמה מאפשרת איסוף מידע גם באמצעות תגי NFC שמשוייכים למתחם או לפריט / מוצר מסויים, סריקת התגית יודעת לשייך שאלונים ומבדקים בהתאמה לתג.
תמיכה מלאה במגוון שפות משתמשי קצה, יצירת טפסים מעוצבים בהתאמה עבור שאלון, יצירת נוסחאות וחישובים מתמטיים על בסיס השאלון.
יכולת ניהול מלאים בהתאם למשימה, קבלת התראות בהתאם למלאי מינימום, יצירת דוחות שימוש ועוד.
מערכת הניהול תאפשר לכם כמנהלים כלי ניהול רבים, צפייה ב- Dashboard מרכזי למבט מלא על כל הפעלויות, קינפוג התראות בהתאמה אישית על בסיס התשובות בשאלונים, יצירת דוחות על בסיס פילטרים מגוונים, ניטור זמני עבודה והשוואה בין עובדים ועוד ועוד.
פתרונות טכנולוגיים לייעול, דיגיטליציה ואוטומציה לתהליכי העבודה בבית המרקחת לקנאביס רפואי

Weedex מספקת פתרונות טכנולוגיים לייעול, דיגיטליציה ואוטומציה לתהליכי העבודה בבית המרקחת לקנאביס רפואי (הזמנה, ניפוק, משלוחים ומעקב מטופלים) בעזרת אוטומציה של תהליכים רובוטים RPA שפיתחה הכוללת OCR ו-Machine Learning במטרה להנגיש את איתור המלאי והזמנת הקנאביס לכלל המטופלים.

אפליקציית ייעול עבודה של עסקים קטנים
מול רואה החשבון שלהם

SMARTBILL מתפעלת אפליקציה לייעול העבודה של עסקים קטנים מול רואה החשבון שלהם במטרה לפשט ולקצר את תהליך הפקת הדו"חות ניהוליים ודו"חות מול הרשויות השונות. בנוסף, החברה עוסקת בפיתוח תהליכי אוטומציה ו- AI, כדי ליצור עולם פשוט יותר, יעיל יותר וטוב יותר בתחום ראית החשבון והנהלת החשבונות, ובמיוחד שמירה על שלמות הוצאות העסק.

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בצד השרת בלבד, Zoomaya מתעדת את כל פעילויות המשתמש באתר החברה ובמערכת הארגונית הפנימית

מנוע החיפוש המתקדם של zoomaya מאפשר גילוי מהיר של האירוע באמצעות פרמטרים מרכזיים. התוצאה היא הפעלה מיידית ומלאה של האירוע כולל הקשר מלא, המספק הבנה ברורה של מה שקרה, מדוע והאם זה היה מכוון או לא. 

זמן החקירה המתקבל מצטמצם מימים או שבועות, למספר שעות. הפתרון של Zoomaya נועד לעבוד על יישומים ארגוניים פנימיים, כמו גם על אתרי אינטרנט הפונים לציבור. השוק שלנו כולל ארגונים פיננסיים ואת כל אתרי המסחר האלקטרוני.

מערכת saas ליעול תהליכי ההפצה והשינוע
בתחום התעשייה באמצעות ניהול דיגיטלי

GeTruck מפתחת מערכת saas ליעול תהליכי ההפצה והשינוע בתחום התעשייה באמצעות ניהול דיגיטלי מתקדם המאפשר כלכלה שיתופית. החברה מפתחת מערכת חדשנית המתבססת על מודלים של כלכלה שיתופית, ובעזרת אלגוריתמים חכמים מייעלת את ניהול המשאבים של ענף ההובלה והלוגיסטיקה. כיום 30%-40% מהמשאיות נוסעות ריקות ממטען, וכתוצאה מכך

 נוצר בזבוז משאבים אדיר ופליטה מיותרת של גזי חממה. המערכת מתממשקת למערכות הארגון ומאפשרת לנהל את תהליכי ההפצה והלוגיסטיקה על בסיס ביג דאטה, וזאת במטרה לצמצם את בזבוז המשאבים.

פלטפורמת SAAS המשלבת טכנולוגיות ML ו AI שנבנתה על מנת לסייע למעסיקים לנהל את הסיכונים והחשיפות שלהם בתחום השכר המקומי והגלובלי

Righty עושה זאת באמצעות איתור שגיאות בתלושי השכר והצגת תמונה רחבה יותר וניתוח מעמיק של שכר העובד על כל רכיביו, בהתאם להוראות הסכם העבודה והדין החל. ל Righty.io היכולת לבדוק את השכר לפני שהועבר לעובד וגם 

בדיעבד, במטרה לסייע ​למעסיקים להקטין את עלויות השכר ולהפחית חשיפות כלכליות ומשפטיות.

Invenout מתמחה בניהול מלאי אופטימלי ואפקטיבי של עולם ההסעדה.

Invenout מספקת תובנות והמלצות עסקיות עדכניות למקבל ההחלטות. ההמלצות מתקבלות על בסיס נתוני מלאי בזמן אמת ומשתנים נוספים, אשר מביאים להוזלה משמעותית בעלויות התפעול של המסעדה. המערכת אוספת נתונים על ידי

מערכות חכמות כגון ​חיישנים ומדפים חכמים ומנתחת את כמות המלאי המדויקת הנדרשת לתפעול מלא של המסעדה בטווח הזמן הקרוב.

החברה מפתחת ויוצרת חווית משתמש ומפתח טובים יותר בכל היבטי האימות, ניהול המשתמשים ואימות בין שרתים, אפליקציות ומשתמשים.

החברה פועלת כרשות אישורים חינמית מבוססת blockchain, ומאפשרת דרך טובה יותר לאמת משתמשים, בין המשתמש לשרת והן באימות בין שרת לשרת. החברה אינה חולקת 

 שום מידע ​סודי ואין רישום בין שרת לשרת. משתמש הקצה מקבל שירות חתימה דיגיטלית מלא ויכול לחתום על מסמכים באמצעות המפתח הפרטי של המכשיר שלו, באמצעות טביעת האצבע או זיהוי הפנים שלו.

Vendict מאפשרת ניהול סיכוני ספקים המבוסס על מידע מאומת ותקשורת רציפה ושקופה.

יותר ויותר ספקים ניגשים למידע רגיש.
האחריות על שמירת המידע חלה על כל החברות בשרשרת, וכולן חשופות לזליגות נתונים, ולהפרות פרטיות. כיום, חברות משקיעות מאמצים רבים בניהול סיכונים הנוגעים

לניהול המידע הפנימי, אבל מרבית זליגות הנתונים קשורות בשרשרת האספקה. 
כל הפתרונות הקיימים בשוק, מתבססים על ניתוח תשובות הספקים לשאלוני החברות. תחקירים אלו גוזלים זמן רב ומוגבלים לנקודת זמן אחת, ולספקים הישירים בלבד. בעוד שהפרת האמון וזליגת הנתונים יכולים להתרחש בכל נקודת זמן, ועל ידי כל ספק בשרשרת האספקה, כולל ספקים עקיפים.
Vendict מאפשרת ניהול סיכוני ספקים חדשני, המאפשר מעקב רציף אחר כל רשת הספקים, מבוסס על מידע מאומת, ותקשורת שקופה יותר.

The Hashavshevet Innovation Program – a unique opportunity that’s not be missed

The program is in collaboration with the Faculty of Industrial Engineering, Management and Information Systems at the Technion.
A team from the Master's program in Entrepreneurship and Innovation assists in assessing the technologies and models to be developed.

What does the program include?

Exclusivity

A program for just 9 startup companies

Investment Opportunity

Investment in suitable companies and connections with relevant investors in the field

Personal Mentoring

Company management leads a personal mentoring program

Experts on Demand

Company executives run a training program, with weekly meetings for 6 months, to strengthen professional elements of development, user interface, sales, and more

Location & Work Space

A dedicated shared workspace for the teams at Hashavshevet offices in Tel Aviv

Data Base / Beta Site

A pilot in collaboration with Hashavshevet customers (depending on customer approval and the solutions proposed by companies accepted to the program).

Our Partners

How do you join? Here are all the details

Prerequisites for taking part in the program

  • The projects will be for the development of ERP & related AI technologies in the Fintech, CRM, ERP and Industry 4.0 with a focus on Inventory Management.
  • The proposed project integrates technological innovation and is intended for Israeli or international markets.
  • The team consists of up to 3 members.
  • Obligatory participation in a weekly training program that includes lectures and professional content regarding relevant topics.
pic2.png