הבלאק פריידי הוא אחד מאירועי הקניות הגדולים ביותר של השנה, בארץ ובעולם, אך האם זה כדאי לעסק שלי?
אתם בעלי עסק או חנות באינטרנט? הבלאק פריידי זו הזדמנות מצויינת להרוויח ולקדם את העסק שלכם – אבל לא בכל מחיר. אספנו בשבילכם כמה שאלות ונקודות למחשבה רגע לפני שאתם יוצאים עם המבצעים החדשים של העסק שלכם:
– שימו לב לזמני האספקה שלכם – אל תבטיחו זמני אספקה שלא תוכלו לעמוד בהם. אם אתם צופים גידול משמעותי במכירות בבלאק פריידי הקרוב, כדאי לעדכן את זמני האספקה ולקבוע יעדים וזמנים מול חברות השילוח שאיתם אתם עובדים.
– בדיקת מלאי קיים וחידוש המלאי בזמן – רגע לפני ספירת המלאי של סוף השנה, הבלאק פריידי מאפשר לנו לנקות מדפים ולמכור מלאי עודף. נצלו זאת כדי למכור את המוצרים שלכם במחיר אטרקטיבי. יש מוצר שאתם יודעים שייחטף מהמדפים? דאגו לחדש את המלאי בזמן, לפני תחילת המבצע.
– החליטו מראש על שיעור ההנחה – ביום הזה התחרות בין בתי העסק גדלה ומאוד מורגשת. אל תבטיחו הנחה שלא תוכלו לעמוד בה, ומנגד, נסו לספק ללקוחות שלכם הנחה אטרקטיבית שתמשוך אותם לקנות דווקא אצלכם.
– האם יש ברשותכם מספיק כוח אדם שיוכל לטפל ולספק את ההזמנות? במידה והמבצעים שלכם יהיו אטרקטיביים, צפוי להיות גל הזמנות נרחב ועליכם להיות ערוכים כך.