חשבשבת ERP מציעה מערכת CRM מתקדמת: ניהול קשרי לקוחות. שמירה על חוג הלקוחות הקיים של העסק ותקשורת עם לקוחות פוטנציאליים מהווים את היסוד לפעילות שיווקית של כל עסק.
שמירה על לקוח קיים והרחבת הפעילות עימו מחייבת הכרות עם צרכיו ודפוסי הקניה שלו.
כמו כן הצגת מוצרים חדשים של העסק, הכרות של הרגלי התשלום שלו ושמירה על תקשורת רצופה עימו. תוכנת ניהול קשרי לקוחות – מערכת CRM בחשבשבת ERP נותנת מענה לפעילות זו על כל מרכיביה.
CRM: Customer Relationship Management, היא מערכת ממוחשבת לניהול קשרי לקוחות. תוכנת CRM משמשת לרישום שוטף ומעקב של פעילות לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. המערכת כוללת: רישום שיחות שיווק (טלמרקטינג), גבייה, שרות, תזכורות, סיכום פגישות, רשימות Follow Up וחייגן אוטומטי. כמו כן כוללת קישור לקבצים חיצוניים ללא הגבלה (כדוגמת: Word, Excel, PDF, HTML, BMP), דיוור והפצה ועוד.
המערכת מתקשרת בזמן אמת עם מערך הפיננסי, המכירות, המלאי והשרות ומאפשרת תמונה כוללת של הלקוחות.
מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות מתאימה לכל סוגי העסקים
באמצעות תוכנת CRM זו תוכלו להציג תוך כדי שיחה עם הלקוח את היסטוריית הקניות. בנוסף שיחות שניהלתם עימו בעבר, מצב תשלומיו, ההנחות שניתנו בעבר ואנשי הקשר. ניתן להציג את כל התיקונים שביצע במעבדה שלכם, מספר השעות שצרך וכל מידע אחר. הלקוח מקבל את ההרגשה כי הוא עובד עם חברה המתנהלת היטב עם 'אצבע על הדופק'. בתום השיחה תוכלו להעביר מידע על השיחה לידיעה/טיפול לגורמים נוספים בחברתכם.
תוכנת ה CRM של חשבשבת מספקת מענה לסוגי עסקים שונים בעלי צרכים משותפים רבים, אך גם לעסקים בעלי צרכים ייחודיים.
בכדי לתת מענה למגוון העסקים והדרישות הקיימות בשוק, תוכלו להגדיר מערכת דינמית המתאימה לצרכים. מערכת CRM מאפשרת לבחור את השדות הדרושים לכם. אתם קובעים אילו שדות מוצגים במסך, את שמות השדות, את הערכים בשדות הבחירה ועוד. אתם קובעים אילו דוחות מציגים, ובכל עת ניתן להציג את המידע הדרוש על המסך.
מכירה ללקוחות חדשים במערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות > לקוחות פוטנציאליים)
הטיפול בלקוחות מתעניינים מתבצע באמצעות מסך לקוחות פוטנציאליים. חשבשבת מפרידה בין לקוחות שיצרתם אתם רק קשר התחלתי, לבין לקוחות שמזמינים את המוצר.
בשיטה זו הלקוחות הפוטנציאליים אינם מגדילים את אינדקס הלקוחות הקיימים. אבל אפשר לעקוב אחר כל ההתקשרויות עם הלקוחות הפוטנציאליים ואף להפיק להם הצעות מחיר.
לקוח פוטנציאלי יכול להפוך ללקוח במצבת לקוחות העסק ע"י הקלקת כפתור אחד. באחת הופכים לקוח פוטנציאלי ללקוח תוך שמירת ההיסטוריה וכולל הצעות המחיר שהופקו בעת המו"מ.
קידום מכירות ללקוחות קיימים בתוכנה לניהול קשרי לקוחות (טלמרקטינג)
באמצעות מערכת CRM ניתן לאתר פריטים שהלקוח לא רכש זמן רב ולבצע קידום מכירות. מערכת CRM כוללת מסכים בתצוגה קצרה ומפורטת. בעת שיחה עם לקוח ניתן לרשום את פרטי השיחה בצורה קצרה וליעל את השירות.
תוכנת CRM כוללת רישום תאריך לתזכורת עתידית. בכל רגע ניתן להציג את רשימת התזכורות ולנהל ביעילות את השיחות החוזרות ללקוחות בהתאם להבטחתכם.
פעילות פנים ארגונית במערכת CRM – ניהול קשרי לקוחות
תוכנת CRM כוללת סעיף העברה למשתמש אחר. כאשר עובד בחברה מטפל בלקוח ומעוניין לידע עובד אחר בנושא או להעביר לו את הטיפול, בוחרים אותו בחלון חלונית רשימת העובדים.
גביית חובות – לקוחות
במהלך שיחת גביה מול לקוח, ניתן להציג דוחות שונים המציגים את פירוט תנועות הנה"ח או תנועות מכירות / הזמנות / הצעות מחיר של הלקוח במבנה של כרטיס. המערכת מאפשרת הדפסת תנועות פתוחות בלבד (רשימת החובות שטרם נפרעו ואף חובות שנפרעו בחלקם). רשימת השדות בכרטסת היא דינמית והמשתמש יכול להוסיף או לגרוע שדות לבחירתו.
מערכת CRM אחת לניהול קשרי לקוחות
יתרון נוסף של מערכת CRM בחשבשבת הוא היותה חלק בלתי נפרד ממערכת ה-ERP. זה בא לידי ביטוי בקישור למערכת השיווק והפיננסים. הפקת חשבונית במערכת חשבשבת יוצרת תנועה במערכת השיווק ותנועת יציאה מהמלאי (מכירה). בנוסף יוצרת החשבונית תנועת חיוב לקוח במערכת הנה"ח. לקישורים ניתן לגשת בקלות במערכת CRM ע"י הקשה על הקליק הימני מהשורה הרלוונטית בכרטסת. כלומר, לגבי כל שורה המוצגת בכרטסת ניתן לבחור:
- הצגת פירוט תנועת הנה"ח.
- הצגת המסמך המקורי (חשבונית, זיכוי, קבלה) שיצר תנועה זו.
ייחודיות הקישור למערכת השיווק היא העובדה שחשבשבת מציגה את המסמך בפורמט המקורי שבו הודפס. בחשבוניות שהודפסו על סמך מסמך אחר (תעודת משלוח, הזמנה, חשבונית זיכוי ועוד) ניתן לגשת גם למסמך הבסיס.
סיכום יתרונות מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות – בחשבשבת ERP
בתוכנת CRM של חשבשבת ניתן לצפות בכל המידע תוך כדי שיחה עם לקוח.
ניתן להפיק דוחות המשלבים נתונים ממערכת CRM, המערכת הפיננסית ומערכת השיווק והרכש.
הפריטים והמחירים בהצעת מחיר זהים לנתונים במשרד האחורי, שכן זו מערכת מידע אחת ואין צורך בהעברת ממשקים.
מערכת CRM של חשבשבת מעדכנת אוטומטית את הצעות המחיר ללא התערבות חיצונית.
תוכנת CRM מתקשרת עם תוכנת outlook ומאפשרת לכם להעביר תזכורות והודעות באמצעות מערכת זו.
לסיכום, מערכת קשרי לקוחות בחשבשבת מומלצת לשימוש כל פונקציה בעסק – החל מהמנכ"ל וכלה במרכזנית שתצפה בפרטים הרלבנטיים לה בלבד. יתכן שתצליחו סוף סוף לזכור את יום ההולדת של הלקוח שלכם ולשלוח לו ברכה במועד…