המאיץ של חשבשבת מגשים לכם חלומות!

קבוצת חשבשבת קוראת לכם להצטרף לתוכנית חדשנות עדכנית בסביבה יוצרת ומקצועית כדי להטביע חותם של חדשנות טכנולוגית וכן לייעל ולפתח פתרונות ERP מתקדמים

pic
החברות המשתתפות בתוכנית
סנכרון, ניהול והפשטה של מערכות ERP / CRM

כיום, הרבה מידע בתהליך העסקי לא נכנס ומעודכן במערכות התפעוליות שלשמן הן נועדו. המידע נשאר 'באוויר' במייל, שיחות, ווצאפ וכו'. אנחנו כאן כדי לפתור את זה.
הטכנולוגיה של engini עוקבת ומנהלת בזמן אמת אחר כל התהלכים העסקיים המתרחשים בין משאבי הארגון, כתוצאה מכך נבנה בצורה אוטומטית Workflow ברמת המחלקה (ייצור/ הנה”ח/ לוגיסטיקה/

מכירות וכו’) או ברמה חוצה ארגונית. המנוע שלנו מחלץ מתוך אותו Workflow משימות פשוטות המשויכות לעובד ספציפי. בעזרת API אנחנו יודעים לממשק את המשימות למייל, ווצאפ, טלגרם ,monday.com, AppMaker by engini וכו’.
לאחר ביצוע המשימות, מערכת ה-ERP מתעדכנת אוטומטית.

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת בצד השרת בלבד, Zoomaya מתעדת את כל פעילויות המשתמש באתר החברה ובמערכת הארגונית הפנימית

מנוע החיפוש המתקדם שלנו מאפשר גילוי מהיר של האירוע באמצעות פרמטרים מרכזיים. התוצאה היא הפעלה מיידית ומלאה של האירוע כולל הקשר מלא, המספק הבנה ברורה של מה שקרה, מדוע והאם זה היה מכוון או לא. 

זמן החקירה המתקבל מצטמצם מימים או שבועות, למספר שעות. הפתרון של Zoomaya נועד לעבוד על יישומים ארגוניים פנימיים, כמו גם על אתרי אינטרנט הפונים לציבור. השוק שלנו כולל ארגונים פיננסיים ואת כל אתרי המסחר האלקטרוני.
Righty.io - פלטפורמת SAAS המשלבת טכנולוגיות ML ו AI שנבנתה על מנת לסייע למעסיקים לנהל את הסיכונים והחשיפות שלהם בתחום השכר המקומי והגלובלי

Righty עושה זאת באמצעות איתור שגיאות בתלושי השכר והצגת תמונה רחבה יותר וניתוח מעמיק של שכר העובד על כל רכיביו, בהתאם להוראות הסכם העבודה והדין החל. ל Righty.io היכולת לבדוק את השכר לפני שהועבר לעובד וגם בדיעבד, במטרה לסייע 

 למעסיקים להקטין את עלויות השכר ולהפחית חשיפות כלכליות ומשפטיות.

Invenout מתמחה בניהול מלאי אופטימלי ואפקטיבי של עולם ההסעדה.

החברה מספקת תובנות והמלצות עסקיות עדכניות למקבל ההחלטות. ההמלצות מתקבלות על בסיס נתוני מלאי בזמן אמת ומשתנים נוספים, אשר מביאים להוזלה משמעותית בעלויות התפעול של המסעדה. המערכת אוספת נתונים על ידי מערכות חכמות כגון

חיישנים ומדפים חכמים ומנתחת את כמות המלאי המדויקת הנדרשת לתפעול מלא של המסעדה בטווח הזמן הקרוב.

Vendict מאפשרת ניהול סיכוני ספקים המבוסס על מידע מאומת ותקשורת רציפה ושקופה.

יותר ויותר ספקים ניגשים למידע רגיש.
האחריות על שמירת המידע חלה על כל החברות בשרשרת, וכולן חשופות לזליגות נתונים, ולהפרות פרטיות. כיום, חברות משקיעות מאמצים רבים בניהול סיכונים הנוגעים לניהול המידע הפנימי,

אבל מרבית זליגות הנתונים קשורות בשרשרת האספקה. 
כל הפתרונות הקיימים בשוק, מתבססים על ניתוח תשובות הספקים לשאלוני החברות. תחקירים אלו גוזלים זמן רב ומוגבלים לנקודת זמן אחת, ולספקים הישירים בלבד. בעוד שהפרת האמון וזליגת הנתונים יכולים להתרחש בכל נקודת זמן, ועל ידי כל ספק בשרשרת האספקה, כולל ספקים עקיפים.
Vendict מאפשרת ניהול סיכוני ספקים חדשני, המאפשר מעקב רציף אחר כל רשת הספקים, מבוסס על מידע מאומת, ותקשורת שקופה יותר

החברה מפתחת ויוצרת חווית משתמש ומפתח טובים יותר בכל היבטי האימות, ניהול המשתמשים ואימות בין שרתים, אפליקציות ומשתמשים.

החברה פועלת כרשות אישורים חינמית מבוססת blockchain, ומאפשרת דרך טובה יותר לאמת משתמשים, בין המשתמש לשרת והן באימות בין שרת לשרת. החברה אינה חולקת  שום מידע 

סודי ואין רישום בין שרת לשרת. משתמש הקצה מקבל שירות חתימה דיגיטלית מלא ויכול לחתום על מסמכים באמצעות המפתח הפרטי של המכשיר שלו, באמצעות טביעת האצבע או זיהוי הפנים שלו.

תכנית החדשנות של חשבשבת - הזדמנות ייחודית שלא כדאי להחמיץ!

התוכנית בשיתוף הפקולטה להנדסת תעשיה וניהול ומערכות מידע בטכניון.
צוות מהמסלול לתואר שני ביזמות ובחדשנות מסייע בבחינת הטכנולוגיות והמודלים שיפתחו.

מה בתוכנית:

Personal Mentoring

הנהלת החברה מובילה תוכנית מנטורינג אישית למשתתפים

Investment Opportunity

השקעה בחברות מתאימות וחיבור למשקיעים רלוונטיים בתחום

Exclusivity

תוכנית ל – 9 חברות סטארטאפ בלבד

Data Base / Beta Site

פיילוטים בשת"פ עם לקוחות חשבשבת (בכפוף לאישור הלקוחות ולפתרונות המוצעים ע"י החברות המתקבלות לתוכנית)

Experts on Demand

מנהלי החברה מעבירים תכנית הכשרה, שתתקיים במתכונת שבועית במשך 6 חודשים לחיזוק התכנים המקצועיים הקשורים בפיתוח, ממשק משתמש, מכירות ועוד

Location & Work Space

מרחב עבודה ייעודי משותף לצוותים, במשרדי חשבשבת בתל אביב.
תומך בתו הסגול והנחיות משרד הבריאות

השותפים שלנו

איך מצטרפים? כל הפרטים כאן:

תנאי סף להצטרפות תכנית:

  • המיזם יפתח טכנולוגיות בתחום ה –ERP לעולמות ה – Fintech,
    Retail, Industry 4.0 עם התמקדות בתחום ה – Inventory Management
  • המיזם משלב חדשנות טכנולוגית ופונה לשוק הישראלי / הבינלאומי
  • הצוות כולל עד 3 אנשי צוות
  • התחייבות להגעה על בסיס קבוע, ובהיקף מינימלי של 3 ימים בשבוע למשרדי חשבשבת בהתאם להנחיות משרד הבריאות
  • חובת השתתפות בתוכנית הכשרה שבועית הכוללת הרצאות ותכנים מקצועיים בנושאים רלוונטיים
pic2
דילוג לתוכן