מאיץ חשבשבת, חממת חדשנות בשיתוף הטכניון Deloitte, AWS וחברות טכנולוגיות מובילות – מציעה ליזמים וליזמיות בשלב הקונספט תכנית הכשרה מקצועית וליווי צמוד – כל הדרך עד להצלחה.
יזמים ויזמיות שיתקבלו לאקסלרטור שלנו יקבלו מעטפת מקצועית מלאה:
חיבור למשקיעים והזדמנויות השקעה | פיילוטים ושיתופי פעולה עם לקוחות חשבשבת | מנטורינג אישי צמוד | מרחב עבודה ייעודי, ועוד
תוכנית האקסלרטור הייחודית שלנו כוללת פיילוטים בשיתוף לקוחות חשבשבת ותחבר אתכם למשקיעים ולהזדמנויות הנכונות עבור המיזם שלכם. יש לכם רעיון למיזם בתחומי ה-Industry 4.0 / FinTech / ERP / CRM / HR-Tech – הצטרפו אלינו לשנה שתקפיץ אתכם הכי גבוה שאפשר! התוכנית מתקיימת בשיתוף הפקולטה להנדסת תעשיה וניהול ומערכות מידע בטכניון וצוות מהמסלול לתואר שני ביזמות ובחדשנות יסייע בבחינת הטכנולוגיות והמודלים שתפתחו.
הנהלת החברה מובילה תוכנית מנטורינג אישית למשתתפים
השקעה בחברות מתאימות וחיבור למשקיעים רלוונטיים בתחום
תוכנית ל – 9 חברות סטארטאפ בלבד
פיילוטים בשת"פ עם לקוחות חשבשבת (בכפוף לאישור הלקוחות ולפתרונות המוצעים ע"י החברות המתקבלות לתוכנית)
מנהלי החברה מעבירים תכנית הכשרה, שתתקיים במתכונת שבועית במשך 6 חודשים לחיזוק התכנים המקצועיים הקשורים בפיתוח, ממשק משתמש, מכירות ועוד
מרחב עבודה ייעודי משותף לצוותים, במשרדי חשבשבת בתל אביב.
התוכנה מזהה דפוסי התנהגות של הצרכנים בכל רגע נתון ומפרסמת עבורם תוכן צרכני והטבות מותאמות אישית. המערכת אינה מוגבלת בכמות האינטראקציות ומאפשרת הפצה חכמה מבוססת AI של הטבות מגוונות בחתכים לפי אוכלוסיות יעד ועוד.
Tofsy
- פלטפורמה המאפשרת המרת כל טופס למילוי ידני לטופס דיגיטלי מותאם לנייד תוך שמירה על הפורמט המקורי של הטופס. Tofsy ממירה בקלות טפסים ארוכים ומורכבים עתירי טבלאות ושדות למילוי מותאם ונוח בנייד. לרבות טפסים רגולטוריים וטפסי FDA.
בנוסף Tofsy מבצע בדיקות ולידציה ותקינות נתונים במהלך המילוי. תהליך שמפחית באופן ניכר טעויות ושגיאות בטופס. הפלטפורמה הנוחה למילוי של Tofsy שומרת על הנראות המקורית של הטופס ומאפשרת למלא טפסים מורכבים ללא שימוש במערכות קצה ייעודיות.
הפלטפורמה שולחת מסמכים דיגיטליים מכל סוג, כגון חשבוניות, הזמנות, התראות, מסמכים רפואיים ועוד. הפלטפורמה מאפשרת קבלת אישור מסירה מידי הכוללת רמות הזדהות ופרטיות מגוונות, בצורה קלה, בטוחה וידידותית.
משלוח מסמכים בדואר רשום מהווים שירות חשוב וחיוני לספקים וגורמים משפטיים, עסקיים וממשלתיים רבים. "דיוור רשום" בהגדרתו הינו שירות בו השולח מקבל "אישור מסירה מחייב" על קבלת הדואר ע"י הנמען בעצמו. כיום מיליוני חבילות ומכתבים נשלחים בדואר רשום בדרך המסורתית, באמצעות דואר ישראל ו\או שירות שליחים. השרות יקר יחסית ומצריך זמן ומאמץ רב .
המהפכה הדיגיטלית לצד טכנולוגיה מתקדמת מאפשרת ל Ultra Post – משלוח וקבלת מסמכים, מכל סוג ישירות לטלפון הנמען, בערוץ דיגיטלי מאובטח הכולל אימות זיהוי רב שלבי לטובת אישור הנפקת אישורי מסירה. וכל זאת "בלי לזוז מהכיסא" מה לא תצטרפו?
AnyMaint
מפתחת תוכנה לאחזקה שיתופית - פתרון מהפכני לניהול אחזקת מכונות וציוד.
אנחנו מטפלים בכאב עצום של תעשייה עולמית – עצירות פעילות לא מתוכננות כתוצאה מתקלות שבר הגורם להפסד שנתי של 50 מיליארד דולר!
בעזרת AnyMaint עסקים בינוניים וקטנים משפרים את הרווחיות ומיישמים את השיטות המתקדמות של ניהול אחזקה בהשקעה
זניחה וללא צורך בתוספת כוח אדם. החברה סוללת עבורם את הדרך לתעשייה 4.0 ומאפשרים להנות מהיתרונות טכנולוגיים שעד עכשיו היו שמורים רק לחברות גדולות.
AnyMaint מציעה פתרון אוניברסלי שמתאים לתעשיות פארמה, מזון, תעשייה מסורתית, חברות היי-טק, בתי חולים וכל מגוון עסקים עתירי ציוד ומכונות.
כיום, הרבה מידע בתהליך העסקי לא נכנס ומעודכן במערכות התפעוליות שלשמן הן נועדו. המידע נשאר 'באוויר' במייל, שיחות, ווצאפ וכו'. אנחנו כאן כדי לפתור את זה. הטכנולוגיה של engini עוקבת ומנהלת בזמן אמת אחר כל התהלכים העסקיים המתרחשים בין משאבי הארגון, כתוצאה מכך נבנה בצורה אוטומטית Workflow ברמת המחלקה
(ייצור/ הנה”ח/ לוגיסטיקה/ מכירות וכו’) או ברמה חוצה ארגונית. המנוע שלנו מחלץ מתוך אותו Workflow משימות פשוטות המשויכות לעובד ספציפי. בעזרת API אנחנו יודעים לממשק את המשימות למייל, ווצאפ, טלגרם ,monday.com, AppMaker by engini וכו'.
לאחר ביצוע המשימות, מערכת ה-ERP מתעדכנת אוטומטית.
הפלטפורמה מאפשרת מעקב שוטף של פעולות ומשימות היומיום השוטפות בכל התחומים בדגש על שרשרת אספקה ותחומי התחזוקה והניקיון.
העברת המידע הארגוני לדיגיטל לעולם לא הייתה קלה יותר.
Weedex מספקת פתרונות טכנולוגיים לייעול, דיגיטליציה ואוטומציה לתהליכי העבודה בבית המרקחת לקנאביס רפואי (הזמנה, ניפוק, משלוחים ומעקב מטופלים) בעזרת אוטומציה של תהליכים רובוטים RPA שפיתחה הכוללת OCR ו-Machine Learning במטרה להנגיש את איתור המלאי והזמנת הקנאביס לכלל המטופלים.
SMARTBILL מתפעלת אפליקציה לייעול העבודה של עסקים קטנים מול רואה החשבון שלהם במטרה לפשט ולקצר את תהליך הפקת הדו"חות ניהוליים ודו"חות מול הרשויות השונות. בנוסף, החברה עוסקת בפיתוח תהליכי אוטומציה ו- AI, כדי ליצור עולם פשוט יותר, יעיל יותר וטוב יותר בתחום ראית החשבון והנהלת החשבונות, ובמיוחד שמירה על שלמות הוצאות העסק.
מנוע החיפוש המתקדם של zoomaya מאפשר גילוי מהיר של האירוע באמצעות פרמטרים מרכזיים. התוצאה היא הפעלה מיידית ומלאה של האירוע כולל הקשר מלא, המספק הבנה ברורה של מה שקרה, מדוע והאם זה היה מכוון או לא.
זמן החקירה המתקבל מצטמצם מימים או שבועות, למספר שעות. הפתרון של Zoomaya נועד לעבוד על יישומים ארגוניים פנימיים, כמו גם על אתרי אינטרנט הפונים לציבור. השוק שלנו כולל ארגונים פיננסיים ואת כל אתרי המסחר האלקטרוני.
GeTruck מפתחת מערכת saas ליעול תהליכי ההפצה והשינוע בתחום התעשייה באמצעות ניהול דיגיטלי מתקדם המאפשר כלכלה שיתופית. החברה מפתחת מערכת חדשנית המתבססת על מודלים של כלכלה שיתופית, ובעזרת אלגוריתמים חכמים מייעלת את ניהול המשאבים של ענף ההובלה והלוגיסטיקה. כיום 30%-40% מהמשאיות נוסעות ריקות ממטען, וכתוצאה מכך
נוצר בזבוז משאבים אדיר ופליטה מיותרת של גזי חממה. המערכת מתממשקת למערכות הארגון ומאפשרת לנהל את תהליכי ההפצה והלוגיסטיקה על בסיס ביג דאטה, וזאת במטרה לצמצם את בזבוז המשאבים.
Righty עושה זאת באמצעות איתור שגיאות בתלושי השכר והצגת תמונה רחבה יותר וניתוח מעמיק של שכר העובד על כל רכיביו, בהתאם להוראות הסכם העבודה והדין החל. ל Righty.io היכולת לבדוק את השכר לפני שהועבר לעובד וגם
בדיעבד, במטרה לסייע למעסיקים להקטין את עלויות השכר ולהפחית חשיפות כלכליות ומשפטיות.
Invenout מספקת תובנות והמלצות עסקיות עדכניות למקבל ההחלטות. ההמלצות מתקבלות על בסיס נתוני מלאי בזמן אמת ומשתנים נוספים, אשר מביאים להוזלה משמעותית בעלויות התפעול של המסעדה. המערכת אוספת נתונים על ידי
מערכות חכמות כגון חיישנים ומדפים חכמים ומנתחת את כמות המלאי המדויקת הנדרשת לתפעול מלא של המסעדה בטווח הזמן הקרוב.
החברה פועלת כרשות אישורים חינמית מבוססת blockchain, ומאפשרת דרך טובה יותר לאמת משתמשים, בין המשתמש לשרת והן באימות בין שרת לשרת. החברה אינה חולקת
שום מידע סודי ואין רישום בין שרת לשרת. משתמש הקצה מקבל שירות חתימה דיגיטלית מלא ויכול לחתום על מסמכים באמצעות המפתח הפרטי של המכשיר שלו, באמצעות טביעת האצבע או זיהוי הפנים שלו.
יותר ויותר ספקים ניגשים למידע רגיש.
האחריות על שמירת המידע חלה על כל החברות בשרשרת, וכולן חשופות לזליגות נתונים, ולהפרות פרטיות.
כיום, חברות משקיעות מאמצים רבים בניהול סיכונים הנוגעים
לניהול המידע הפנימי, אבל מרבית זליגות הנתונים קשורות בשרשרת האספקה.
כל הפתרונות הקיימים בשוק, מתבססים על ניתוח תשובות הספקים לשאלוני החברות. תחקירים אלו גוזלים זמן רב ומוגבלים לנקודת זמן אחת, ולספקים הישירים בלבד. בעוד שהפרת האמון וזליגת הנתונים יכולים להתרחש בכל נקודת זמן, ועל ידי כל ספק בשרשרת האספקה, כולל ספקים עקיפים.
Vendict מאפשרת ניהול סיכוני ספקים חדשני, המאפשר מעקב רציף אחר כל רשת הספקים, מבוסס על מידע מאומת, ותקשורת שקופה יותר.