Meckano – ֿמובילה תפיסה חדשה בניהול שעות העבודה ומציעה פתרון מלא לניהול המשאב האנושי במקום אחד. מערכת מקאנו משלבת איסוף נתונים מתקדם המאפשר לבעלי עסקים לבנות את תהליך קליטת העובד עם טפסים דיגיטליים,הסכמי עבודה, שיבוץ משמרות ועוד כלים רבים, העובדים בסנכרון מלא תחת סביבת משתמש חכמה וידידותית להטמעה.

תהליך הרשמה > פתיחת סביבת עבודה > הקמת מחלקות ועובדים מאפשרים למנהלים וחשבי שכר להתחיל לעבוד מהדקה הראשונה. תהליכים אלה, הופכים את Meckanoלמערכת מובילה בתחום ניהול הנוכחות ומשאבי אנוש.

מערכת שעון נוכחות של מקאנו יצרה מהפכה בתחום כאשר הרחיבה את מגוון כלי הניהול ויצרה פתרון כולל מהדיווח ועד תלוש השכר. מערכת נוכחות מאפשרת לעובדים ולמנהלים להיכנס אליה בקלות באמצעות מגוון אמצעי זיהוי מהירים: אפליקציית שעון נוכחות, זיהוי ביומטרי, דיווח אינטרנטי ועוד.

הכלים במערכת Meckano מאפשרים:

  • הסכמי עבודה בהתאם לדיני עבודה בישראל ועיבוד שעות מתקדם
  • טפסים מקוונים(טופס 101, הצהרה, עדכון הודעות)
  • ניהול היעדרויות מתקדם והצגת ניצולים ויתרות
  • דיווח משימות יומי
  • חיבור לכל מערכות השכר בישראל
  • שיבוץ משמרות וסידור עבודה
  • התאמת יומני חגים ואזורי זמן בהתאם למיקום החברה
  • מודול אשף דוחות חכם
  • ניהול תזמונים והתראות
  • מודול ימי הולדת וותק

אלה הם רק חלק קטן ממערכת גדולה לניהול שעות העבודה.

למעסיק ולשרשרת הניהול בארגון קיימת האפשרות להתעדכן בכל רגע אודות זמני העבודה, בקשת חופשות, מסמכים, אישור חריגים, עדכוני שיחות ועוד. כל המידע והנתונים מעובדים ומנוהלים בממשק ידידותי ונוח לצפייה בהתאם להרשאות.

פיתוח המערכת נעשה כל העת עם חשיבות רבה לצרכים האמיתיים של כל עסק וביכולתו לבצע התאמה למידע הרלוונטי. התפיסה שלנו כחברה, היא שכל מעסיק צריך לנהל את חיי העובד מרגע קליטה ועד סיום העסקה. בדיוק בשביל זה מקאנו פיתחה חדשנות טכנולוגית ומקורית לניהול המשאב האנושי. השינוי הגדול בעסק מתחיל עם בניהול המשאב היקר ביותר – העובדים.

מערכת CRM חשבשבת תוכנה לניהול העסק מערכת לניהול העסק תוכנה לניהול פיננסי מערכת לניהול פיננסי ניהול קשרי לקוחות
רוצים גם אתם להיות שותפים שלנו?