מרגישים שהפגישות מתארכות והזמן נוזל לכם מבין האצבעות? האם זה הכרחי ומה המינון הנכון?
במרבית הארגונים נהוג לקיים פגישות עבודה רבות במהלך היום. מנהלים ועובדים רבים מתלוננים על חוסר הפרודוקטיביות הנובע מהזמן הרב שמוקדש להן. האם באמת יש צורך לשבת זמן ממושך בפגישה? האם הן באמת יעילות? כיצד ניתן לדעת מתי כדאי לקיים פגישה, ומתי פשוט אפשר לשלוח הודעת אי-מייל?
בכתבה שפורסמה לאחרונה בעיתון The Economist הוצגו הרעיונות הבאים:
– מומלץ להכריז על יום שבו לא מתקיימות פגישות.
– מומלץ להזמין לפגישות רק את מי שנוכחותו הכרחית.
– ניתן לנסות לקצר את משך הפגישה, לדוגמה הקצאת חצי שעה במקום שעה.
– כדאי לאפשר למשתתפים לעזוב אותה באמצע, אם הם מבינים שאינם נחוצים.
– כדאי לשלוח את כל החומרים הרלוונטיים לפני, כך שהמשתתפים ידעו מראש את האינפורמציה הרלוונטית לדיון.
– מומלץ להכריז מראש, מה מטרת הפגישה, ומה המדד להצלחת הדיון.
– מומלץ למנות את אחד המשתתפים לתפקיד מעקב אחר לוח הזמנים, ולאפשר לו לקטוע משתתפים שמעכבים את התקדמות הדיון.
– כאשר הפגישה מתקיימת בזום, כדאי לאפשר למשתתפים לסגור את המצלמה, כי יש משתתפים רבים שחשיפתם בווידאו מעיקה עליהם.
חשבשבת ERP מציעה מערכת לניהול עסק ומערכת ERP מהמתקדמות בישראל.