חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת מרקטמן הוקמה בשנת 2012. המערכת בשימוש של למעלה מ-2000 מסעדות, בתי קפה, ברים ונקודות הסעדה אחרות בארץ ובעולם.

מרקטמן מאפשרת למסעדנים לנהל את הרכש והמלאי בצורה קלה, נוחה ומסודרת, כך יש לכם שליטה מלאה, ללא התעסקות מיותרת בניירת אינסופית.
התוכנה לא מצריכה התקנה ונתמכת על ענן.
בכל רגע נתון תוכלו לקבל תמונת מצב על הרכש והמלאי:
•  פיקוח מלא על הנעשה בתחום הרכש והמלאי, גם אם אינכם בעסק.
•  שליחת הזמנות דרך המחשב או דרך האפליקציה בנייד, מבלי הצורך להתקשר וכו'.
•  מעקב אחר הזמנות שהעובדים שולחים דרך המערכת, ניהול הרשאות ומניעת בזבוז וגניבה.
•  הפקת דוחות מפורטים של קניות ויצוא חשבוניות בסוף החודש לתוכנה להנה"ח.
•  שליטה בעלות המזון של המנות בתפריט כולל מידע על איזו מנה ריווחית יותר ופחות.
•  התרעות מהמערכת על מלאי נמוך למוצר ודוחות מפורטים על כל פריט שנקנה ונמכר.

 

מרקטמן marketman שותפים בפתרונות חשבשבת ERP
restaurant מערכת CRM חשבשבת מערכת ERP
רוצים גם אתם להיות שותפים שלנו?