חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוספת קוד QR למסמכים

הנחיית רשות המיסים: עסקים יוכלו לשלב מידע הכלול במסמכים הנשלחים דיגיטלית באמצעות קוד QR אשר יודפס על גבי המסמך.

המלצות רשות המיסים להטמעת קוד QR במסמכי הנהלת חשבונות יאפשר שליפת מידע באופן דיגיטלי. המלצות אלו צפויות להקל משמעותית על לקוחות וספקים בניהול מערכת החשבונות שלהם, ובמקביל לקדם חיסכון בניירת ולעודד סביבה ירוקה.

ניתן לצפות בהוראות רשות המיסים בקישור הבא:

הנחיות לביצוע שינויים בתוכנות הנהלת חשבונות – הוספת קוד QR למסמכים