מתי המבצע לא משתלם לעסק שלך?

בתור בעלי עסק אנחנו יודעים שמבצעים מושכים לקוחות ואולי הלקוחות יחזרו שוב. אך האם כל מבצע כדאי ורווחי לנו?

עונת המבצעים כבר בפתח והיד לעיתים קלה על הסייל. כל בעל עסק רוצה לרוקן את המדפים ולהרוויח מהמבצעים, אבל חשוב לזכור שאותם מוצרים הם מקור ההכנסה של העסק, ואם הם מתומחרים לא נכון, המבצע עלול להיות מאוד לא רווחי.

זכרו שהמבצע צריך להיות רווחי גם למוכר וגם לקונה. אנו ממליצים גם להגביל את המבצע בזמן ובכמות. אם לא תקבעו את תאריך סיום המבצע ותגבילו את מספר המוצרים במלאי, אחרת אתם עלולים להסתכן בהפסד.

חשבשבת מאפשרת להפיק דוחות שעורכים השוואה בין המכירות והרווחיות ללא המבצע לעומת המכירות לגביהן המבצע חל. באמצעות דוחות אלה ניתן למצוא האם המבצע היה כדאי, כלומר האם הגידול במכירות עקב המבצע הצדיק את ההנחה שניתנה במבצע.

 

 

חזרה לעמוד מאמרים מקצועיים >

מבצע לא משתלם חשבשבת מערכת ERP תוכנת ERP מערכת ניהול עסק תוכנה לניהול פיננסי ניהול רכש ומלאי מערכת ניהול לקוחות CRM תוכנת הנהלת חשבונות בעברית קופות מסופונים בישראל ועוד
דילוג לתוכן