חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עוז פתרונות ניהול טכנולוגיים בע"מ

לחברת "עוז פתרונות ניהול טכנולוגיים" ניסיון של יותר מ 20 שנים באפיון, פיתוח והטמעה של מערכות מידע ארגונית בדגש על ניהול ובקרה. החברה מפתחת מערכות ניהול בהתאמה אישית לצרכי הלקוח על בסיס פלטפורמת Keepie – מערכת חדשנית בפיתוח עצמי לניהול תהליכי שטח. במידת הצורך לחברה יש הידע והיכולת לפתח מערכות גם בכלים נוספים. אנו מתאימים לכל מערכת את הטכנולוגיה וכלי הפיתוח המתאימים לה. ממוקמים בקיבוץ כברי שבצפון, עם עשרות רבות של התקנות ומאות משתמשים בכל תחומי העשייה. מניהול טכנאי שטח ועד למידול רצפות ייצור ובקרת איכות.

אנו מתחברים באמצעות הAPI המובנה של חשבשבת למסכי הלקוחות \ פריטים \ הזמנות הלקוח \ כרטיס הציוד \ קריאות השירות ומבצעים סינכרון מלא בין המסכים הנ"ל. כמו כן כחלק מהפרויקט מחברים מודול של ייצור בצורה מלאה לעבודת החשבשבת כולל דיווחי ייצור ותכנון.

אנו מטמיעים פלטפורמה משלימה למערכת החשבשבת – בעזרת פלטפורמה זאת אנו יכולים לשבץ ולתאם משימות שטח לטכנאים או אנשי שירות, או לשבץ פקודות עבודה לביצוע ברצפת הייצור. דיווח ותיעוד של פעולות כגון צילומים, החתמת לקוחות, טפסי פרוטוקולים מקצועיים באים לידי ביטוי ישירות בהזמנות הלקוח. או מערך שלם של תכנון ייצור ודיווחי הייצור כדי לדעת בזמן אמת על הפעילות בקו הייצור.

מערכת CRM חשבשבת תוכנה לניהול העסק מערכת לניהול העסק תוכנה לניהול פיננסי מערכת לניהול פיננסי ניהול קשרי לקוחות
רוצים גם אתם להיות שותפים שלנו?