חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העסק שלך צריך ניוזלטר

קבלו טיפ מאיתנו: העסק שלכם צריך ניוזלטר.

בראש ובראשונה כל עסק צריך ניוזלטר כדי לחזק ולשמור על הקשר האישי עם הלקוחות. ניוזלטר מהווה אמצעי שיווק והוא יעיל מאוד בעיקר לבניית מערכות יחסים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. במחקרים שנערכו ע"י גופי שיווק מובילים נקבע כי זוהי הדרך המועדפת על קהלי היעד בכל הנוגע לקבלת עדכונים אודות פעילויות ומבצעים שבתי עסק מקיימים.

מה זה בעצם ניוזלטר?
ניוזלטר הוא מכתב במייל המופץ בתדירות קבועה לקהל נמענים שהביע הסכמה לקבל את הדיוור (לפי חוק הספאם החדש) והוא מכיל מידע, חדשות ועדכונים הקשורים לחברה שמוציאה אותו לאור. קהלי היעד של הניוזלטר יכולים להיות לקוחות החברה, לקוחות פוטנציאליים, עובדים, חברי ארגונים ועמותות, מנויים בעליי עניין בתחום מסוים ועוד.

למה כדאי שלעסק יהיה ניוזלטר?
תוכן ממוקד ופרקטי – לבעל העסק יש שליטה מלאה בתכנים שיופיעו שם. את כל המידע, המבצעים, ההנחות והחידושים ניתן לפרסם בניוזלטר בצורה מסודרת וברורה בלי שהצרכן יצטרך ללכת לאיבוד בפייסבוק, באינסטגרם או באתר.

סטטיסטיקות ודאטה – אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של הניוזלטר הוא בקרה וקבלת דאטה בנוגע לפעילות המשתמשים שלך. במרבית מערכות הדיוור ניתן לדעת מה אחוז הנמענים שפתחו את הניוזלטר, מה הזמן הממוצע של הקריאה, מי הפסיק לקרוא ובאיזו נקודה, האם נרכשו מוצרים בזכות הניוזלטר ועוד…
מדובר במדדים השווים המון לעסקים, ולכן מאוד כדאי להשקיע בניוזלטר ולדעת עם איזו מערכת דיוור לעבוד.

מייל הרבה יותר אישי – הניוזלטר עוזר לקיים קשר יותר אישי בין בעל העסק/המותג לבין הצרכן.

ניוזלטר עוזר ליצור ולבנות קהילה – רשימת הנמנעים שלך הם למעשה הצרכנים שרוצים לדעת, באופן אקטיבי, מה קורה אצלך בעסק/מותג.

דרך קלה ויעילה ליצור קשר רציף עם לקוחות חדשים ולקוחות חוזרים – ניוזלטר עוזר לעדכן את הצרכנים במתרחש, "לגרות אותם" להיכנס לאתר או להזמין מוצר חדש. הניוזלטר מזכיר לצרכן על קיומך.

חזרה לעמוד מאמרים מקצועיים >

ניוזלטר לעסק - חשבשבת מערכת ERP