מה כדאי לדעת על הצעות מחיר?

אנחנו בטוחים שזה קרה גם לכם – פניתם לבית עסק מסוים כדי שיספק לכם דבר מה, וקיבלתם הצעת מחיר שגרמה לכם להרים גבה.

במקרים מסוימים זה קרה כי המחיר היה גבוה מדי, ובמקרים אחרים, דווקא כי המחיר היה מאוד נמוך ביחס לשוק. לפעמים אותה הצעת מחיר תמוהה תגרום לכם לוותר על העסקה.
אז איך תמנעו מבית העסק שלכם להגיע למצב דומה? הנה מספר טיפים:

1. חקר שוק:
זו לא בושה לבדוק מה המתחרים מציעים. היכנסו לאתר של המתחרים הדומים לכם, אלה שיש להם עסק בגודל שלכם, ומספקים מוצרים דומים. עשו זאת על מנת לקבל מושג כללי למחירים שעליכם לדרוש. כמובן שתוכלו לנקוב במחיר גבוה או נמוך יותר, אך שימו לב לא לעשות זאת במידה חריגה.

2. שימרו על תבנית קבועה בעלת ניסוח ברור וקצר
אל 'תסבנו' את הלקוחות עם תיאורים מוגזמים, די לומר בכמה מילים ובמשפטים פשוטים מה כוללת הצעת המחיר. אל תעמיסו י מידע אב מדי. יחד עם זאת, אל תהיו מעורפלים. כיתבו בדיוק אילו שירותים תספקו ללקוח. על מנת לחסוך בזמן, שמרו אצלכם תבנית קבועה של הצעה שתשמש אתכם בפעמים הבאות.

3. אל תקטינו את האותיות הקטנות:
יש לכם הסתייגויות? דברים שחשוב להבהיר ולהוסיף? אל תשתמשו באותיות קטנות, היו כנים עם הלקוח – זה יחסוך לכם וגם לו הרבה כאב ראש בהמשך. 

חזרה לעמוד מאמרים מקצועיים >

הצעות מחיר - חשבשבת מערכת ERP תוכנת ERP מערכת ניהול עסק תוכנה לניהול פיננסי ניהול רכש ומלאי מערכת ניהול לקוחות CRM תוכנת הנהלת חשבונות בעברית קופות מסופונים בישראל ועוד
דילוג לתוכן